Beoordelingen Sop Autowas

7,0
50 beoordelingen
  • Service 7
  • Deskundigheid 7
  • Prijs/kwaliteit 6,9
1 t/m 10 van 50 beoordelingen

Anoniem

15-10-2018
1,0

Reden bezoek: Andere reden


Ervaring: Na eerste bezoek aan deze wasstraat drie vernielde velgen (daarvoor al vele malen bij een andere wasstraat geweest). In eerste instantie werd gezegd door de bedrijsleieder dat de schade vergoed zou worden. Na twee dagen kwam de eigenaar hierop terug met het volgende voorstel: ik bestel nieuwe velgen, vervolgens gaat u nogmaals door de wasstraat, zijn ze dan weer afgebladderd, bestel ik drie nieuwe velgen. Zo niet zijn de kosten voor u. Natuurlijk gaan nieuwe velgen niet afbladderen na een wasbeurt. Mijn garage heeft bevestigd dat de medewerker van Sop te dichtbij heeft gespoten met de hogedrukspuit... maar hier heeft de eigenaar van sop geen boodschap aan. Aangezien ik geen zin had in dit ja/nietus spelletjes heb ik zelf nieuwe velgen besteld (200 euro). Wat een verschrikkelijk slechte service. Mij zien ze er NOOIT meer terug!


Corine uit Alblasserdam

15-07-2018
1,0

Reden bezoek: Andere reden


Ervaring: Leuk zo'n mail ontvangen met een speciaal cadeau voor u.....als je de korting dan ook krijgt!!!!! Daar aankomen en GEEN korting krijgen omdat de link niet werkt!! En die zeer ongeintresseerde medewerker....zeer behulpzaam...niet dus!!! SOP...zorg eens voor betere service.


Kim uit Papendrecht

25-05-2018
1,0

Reden bezoek: Andere reden


Ervaring: Totaal niet klantgericht: geld binnen, zoek het verder maar uit. Zelfs met het duurste programma is de auto niet schoon, medewerkers zijn te vaak veel te onervaren wat gevaarlijke situaties geeft. Revieelws en posts worden van de Facebook pagina gehaald: kortom, de eigenaar wil graag veel geld verdienen maar vergeet dat je dan niet je klanten moet beduvelen.


Anoniem

11-05-2018
1,0

Reden bezoek: Andere reden


Ervaring: Slecht brutaal bedrijf, totaal niet begripvol naar klanten.
Nooit meer!


Autobedrijf uit Hendrik Ido Ambacht

24-11-2017
1,0

Reden bezoek: Andere reden


Ervaring: Vandaag 24-11-2017 met mijn Toyota Aygo door de Sop Autowas straat geweest. Bij de laatste wasrol wordt de complete ruitenwisser eraf gerukt. Bij de eigenaar Jerry gemeld, maar deze wordt niet vergoed. Het slechte argument is dat het een ingeruilde auto is met handelaarsplaten. Deze auto is van een particulier geweest en netjes mee om gegaan.
Dus let op. Als U bij autosop papendrecht door de wastraat gaat en U krijgt schade aan U auto, dan wordt elk argument aangesproken om maar NIET te hoeven vergoeden.
Wij doen daar meer dan 100 a 200 auto's in een jaar.
Wij nemen de tijd en moeite om naar Papendrecht te komen.
Deze eigenaar is een klant kwijt en wij komen er nooit meer.


M uit Alblasserdam

26-10-2017
3,0

Reden bezoek: Andere reden


Ervaring: Service gaat hard achteruit! Bij het duurste programma was de auto niet geheel schoon. Komt de vertegenwoordiger met een droog doekje over het vuil heen vrijven en zegt als ik zo niet weg krijg dan lukt het de machine ook niet. Ik gaf aan waarom is hij dan altijd wel gewoon schoon geweest en nu niet. Geen idee, geluk misschien !! Kolder zeg als je zelfs te beroerd ben om het ook maar een klein beetje af te spuiten zoals ze altijd doen dan moet je echt iets anders gaan zoeken.


Amjad uit Papendrecht

11-01-2017
5,7

Reden bezoek: Andere reden


Ervaring: Na de wasprogramma wax helaas achtergekomen dat de auto niet helemaal schoon is gewassen. Weer langs gereden en gehoopt dat ze er iets aan konden doen, eventueel zelf met voorwas of opnieuw de wasstraat in maar helaas heeft de medewerker mij weggestuurd en gezegd dat het aan mijn auto ligt.. Nou ik denk dat een vogelpoep die nog op makkelijk weg kon gewassen worden met de voorwas maar helaas onprofessioneel gedrag van de medewerker!


Ja, ik beveel dit aan

J. uit Papendrecht

09-06-2016
3,3

Reden bezoek: Andere reden


Ervaring: Teleurgesteld over de poging mijn losgeslagen en door een volgende auto stukgereden gespoten spiegelkapkapje te wijten aan een "al eerder beschadigd" kapje. Ook teleurgesteld dat het inklappen van spiegels "alleen op verzoek van de klant wordt gedaan" en alle eerdere keren dus extra service bleken te betreffen. Meedenken dus medeklanten !!! Zelf voorzichtig zijn bij een wasstraat blijft toch heel belangrijk !! (Na gesprek wel een basis wasbeurt tegoed aangeboden gekregen.)


Anoniem uit Papendrecht

12-05-2016
1,0

Reden bezoek: Andere reden


Ervaring: Ik kwam hier al een tijd om te wassen in de wasbox waarbij ik mijn emmers mocht vullen door de medewerkers daar.
Tot mijn verbazing werd er gisteren moeilijk gedaan door de eigenaar en hij vond dat ik mijn auto maar met de bezem in de wasbox moest wassen.

Na een hele discussie mocht ik toch nog even mijn emmers vullen voor deze keer maar mij niet meer gezien daar genoeg andere wasvoorzieningen in de omgevind, iedereen weet dat wassen met de bezem recept is voor was krassen op de auto!


Stephan uit Den Haag

19-08-2015
8,7

Reden bezoek: Andere reden


Ervaring: Enthousiast en vakkundig!


Ja, ik beveel dit aan