Beoordelingen Vakgarage Autoplus

9,1
92 beoordelingen
  • Service 9,3
  • Deskundigheid 9,1
  • Prijs/kwaliteit 9
1 t/m 10 van 92 beoordelingen

Ewout uit Emmeloord

14-04-2018
9,3

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ervaring: Gebruikte xc70 gekocht. Er bleken enkele (en een paar kostbare) mankementen te zijn die allemaal netjes verholpen zijn. Top service. Zowel tijdens als na de aankoop!


Ja, ik beveel dit aan

Ria uit Nijkerk

12-04-2018
10

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Prima garage. Ik word hier altijd goed, vriendelijk en kundig geholpen.


Ja, ik beveel dit aan

R uit Dronten

18-03-2018
9,7

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ervaring: Uitstekende service en even zo goede service na de gesloten verkoop( geld voor het hele team)
Reinder bedankt voor je begrip en eerlijkheid voor de wijze waarop je ons heb geholpen


Ja, ik beveel dit aan

M uit Nijkerk

31-01-2018
10

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Beste autobedrijf in Nijkerk


Ja, ik beveel dit aan

Age uit Nijkerk

03-11-2017
9,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan

Richard uit Zwolle

31-10-2017
10

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ja, ik beveel dit aan

Hans uit LEIDEN

29-10-2017
9,0

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ervaring: Ik zocht een Volvo XC70, en zag er 1 op de site van autoplus in Nijkerk, aardig stukje vanuit Leiden, maar de auto leek mij de moeite waard, dus toch maar naar Nijkerk gereden, proefrit gemaakt, en de auto gekocht, maar omdat ik zo van ver kwam, heeft Reinder ( is de eigenaar van autoplus) de auto direct een aflever beurt laten geven, en kon ik na een uurtje met de auto naar Leiden rijden, hij doet er echt alles aan om de klant een tevreden gevoel te geven, nou dat is hem goed gelukt, ik ben een zeer tevreden klant, en zal daar zeker weer een auto kopen, Reinder bedankt voor jullie excellente service , het is echt een top Volvo XC70, Met vriendelijke groet, Hans Heijmans uit Leiden.


Ja, ik beveel dit aan

G.J. (Bert) uit Nijkerk

14-03-2017
9,7

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Op 3 maart .j.l had ik een acuut accuprobleem met mijn
recente Nissan Q. We hadden bindende afspraken elders
en belden Vak Autoplus en niet tevergeefs. Ook de nazorg werd ''subliem'' en tot in de puntjes aangepakt en afgewerkt Hulde aan het team!! Hier voel je je nog klant en dat is geen loze kreet en dat geldt ook voor mijn echtgenote !


Ja, ik beveel dit aan

Anoniem

12-03-2017
8,7

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan

Jan

12-03-2017
9,0

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ervaring: Bij autoplus staat zowel de eigenaar als de monteur altijd klaar voor hun klanten


Ja, ik beveel dit aan