Beoordelingen Vakgarage Autoweerd

8,7
576 beoordelingen
  • Service 9
  • Deskundigheid 8,9
  • Prijs/kwaliteit 8,4
1 t/m 10 van 576 beoordelingen

Annemarie uit Utrecht

20-11-2018
8,7

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Erg positief, wij hebben een oude auto die nogal verwaarloosd was. Hij is nu twee jaar geweest voor APK/ onderhoudsbeurt en reed hierna weer als een zonnetje.


Ja, ik beveel dit aan

Marc uit Utrecht

18-11-2018
7,7

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan

Fred uit Utrecht

18-11-2018
10

Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires


Ervaring: Attente behandeling. En extra aardig voor mijn vrouw, maar die is ook de moeite.


Ja, ik beveel dit aan

Rietje uit Utrecht

17-11-2018
9,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Altijd fijn zaken doen met deze garage. Ze zijn behulpzaam en denken mee!


Ja, ik beveel dit aan

jo uit Utrecht

16-11-2018
9,0

Reden bezoek: Andere reden


Ja, ik beveel dit aan

Anoniem

15-11-2018
9,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Bij Autoweerd draait het niet om de auto maar om de (ondeskundige) eigenaar. Heel fijn!


Ja, ik beveel dit aan

Sander uit Utrecht

15-11-2018
8,3

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Ik vind het prettig om wat toelichting te geven op mijn review, omdat sommige woorden breed kunnen worden geïnterpreteerd. Ik ben vooral blij met de flexibiliteit en het meedenken die ik bij jullie vaak tref. Er is wordt ook tijd gegeven voor toelichting, soms ook samen met de monteur(s). De monteurs zelf acht ik ook echt bekwaam en vriendelijk.
Wat mijn beleving nog fijner zou maken is als ik bij binnenkomt in de receptie direct begroet zou worden. Het gebeurt me vrij vaak dat ik binnenkom en niemand iets zegt totdat men klaar is met het stukje administratie of afhandeling van iets. Op dat moment voel ik me geen gewaardeerde klant. Niet gezien, eigenlijk. En dan betaal ik niet eens een paar lullige euro'tjes, maar zelfs dan, zou je ervoor kunnen kiezen iedere gast zich speciaal te laten voelen.
Die aandacht komt dan ook terug in het (op tijd) teruggebeld worden. Een aantal keren heb ik zelf kwart voor 17 gebeld met de vraag naar de status. Soms klaar, soms nog niet. Ik begin om half 17 zenuwachtig te worden, en ben niet blij als de auto dan niet volgens verwachting gereed gaat zijn einde dag. Geef dat signaal dan zo mogelijk veel eerder. Laatste keer kon ik de auto overigens wel meenemen, ook al was nog niet alles klaar. Heel fijn. En ook dan is het voor mij prettig daar door jullie (eerder) over te worden opgebeld. Ter inspiratie een boek dat ik zelf gelezen heb: 'Gastgevers in geluk' (Luc van Bussel): https://www.managementboek.nl/boek/9789090300610/gastgevers-in-geluk-luc-van-bussel


Ja, ik beveel dit aan

Anoniem

15-11-2018
10

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan

Anoniem

12-11-2018
10

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan

Anoniem

12-11-2018
9,0

Reden bezoek: Andere reden


Ervaring: Prima


Ja, ik beveel dit aan