Beoordelingen Vakgarage Dekker en Jobse

8,9
188 beoordelingen
  • Service 9
  • Deskundigheid 9
  • Prijs/kwaliteit 8,7
171 t/m 180 van 188 beoordelingen

fam uit middelburg

06-04-2018
9,3

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ervaring: top!!


Ja, ik beveel dit aan

Leon uit Meliskerke

30-03-2018
9,3

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan

Anoniem

30-03-2018
8,7

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan

Tim uit Middelburg

30-03-2018
9,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Zeer goed, uitstekende service en vakwerk


Ja, ik beveel dit aan

Eddy uit Oostkapelle

28-03-2018
8,7

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: afspraken worden nagekomen


Ja, ik beveel dit aan

I.J. uit Vlissingen

27-03-2018
8,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Wij zijn zeer tevreden met de service en technische kennis van dit bedrijf. Je word regelmatig ook op de hoogte gehouden van de eventuele werkzaamheden tijdens reparaties.


Ja, ik beveel dit aan

Elize en Jaco uit Serooskerke

27-03-2018
8,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Onze ervaring is positief. We worden altijd netjes te woord gestaan. Vragen worden altijd goed uitgelegd.


Ja, ik beveel dit aan

J. uit Nieuw- en Sint Joosland

22-03-2018
8,3

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Bij geconstateerde problemen wordt altijd eerst contact opgenomen met klant.
Reparatiekosten zijn binnen redelijke grenzen.
Wordt vakkundig uitgevoerd.
Betrouwbaar bedrijf
Leenauto staat klaar als je dat wenst.


Ja, ik beveel dit aan

M uit Oostkapelle

22-03-2018
8,0

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ervaring: zeer goed


Ja, ik beveel dit aan

Axel uit 4356 AB Oostkapelle

22-03-2018
9,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Ben sinds 2013 klant. Voor zowel onderhoud, APK, reparaties, schadeherstel en aankoop van wisselstukken of onderdelen voor de 2 voertuigen in mijn bezit. Er is tegenover de klant een uitstekende communicatie. Afspraken voor herstellingen worden zeer goed nageleefd. Diagnoses bij defekten worden realistisch opgesteld. Bij opstelling van een bestek bij schade worden de belangen van de klant zeer expliciet verdedigd tegenover de expert van de verzekeringsmaatschappij. De klant weet duidelijk wat hem te wachten staat als er herstellingen moeten uitgevoerd worden. Zeer vriendelijk onthaal. De technische kennis is zeer zeker aanwezig onafgezien van het merk of type auto. Onderdelen die vervangen worden wegens defekt worden op vraag van de klant achteraf getoond en besproken. Ook wordt er preventief geïnformeerd over mogelijk te vervangen onderdelen bij een volgende onderhoudsbeurt. De werknemers zijn zeer gemotiveerd en positief ingesteld naar de klant toe. Nog beter worden in service en communicatie wordt vrij moeilijk aangezien, naar mijn mening, de top quasi bereikt is !


Ja, ik beveel dit aan