Beoordelingen Vakgarage Jos Enthoven

8,5
48 beoordelingen
  • Service 8,5
  • Deskundigheid 8,6
  • Prijs/kwaliteit 8,3
41 t/m 48 van 48 beoordelingen

Alen uit Capelle

11-05-2012
3,3

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ervaring: Tweedehands auto gekocht, na twee weken belde de werkplaats mij op om te vertellen dat het onderdeel van de airco binnen was. Hij gaf aan dat hij zich verbaasde over het feit dat mij niet in het verkoopgesprek verteld was dat mijn airco het niet deed ? vreemd, al met al netjes geinstalleerd en opgelost door de werkplaats. Jammer alleen dat ik toen zelf de kosten van de benzine moest betalen van het vervangend vervoer, terwijl het defect (gaf de garage ook dus zelf toe) bekend was bij verkoop aan mij !

Bij koop bleek de sleutel van de auto niet goed dicht te gaan, na een maand ging deze helemaal niet dicht. Netjes gemeld bij deze garage maar volgens het management viel dit niet onder de garantie. Opmerkelijk, want volgens BOVAG is het gebruik van een sleutel ('deze moet open en volledig dicht kunnen')iets wat niet uitgesloten is uit de garantie, oftewel: het dient gerepareed te worden en het is aan de dealer om met dit risico om te gaan. Ze hadden dit netjes moeten repareren voor de koop, enfin....Nu moet ik mijn dossier aan de BOVAG voorleggen zodat BOVAG kan bemiddelen. Erg teleurstellend van deze garage, helemaal omdat de heer Enthoven na 20 jaar de BOVAG voorwaarden blijkbaar niet geheel weet toe te passen. Al met al door dit gedoe en een slechte klantenservice een negatief gevoel overghouden hieraan.


Gert uit Hellevoetsluis

04-09-2011
3,0

Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto


Ervaring: Als je geen problemen heb dan gaat alles goed maar als er een probleem komt dan zakt de service weg. Wij hebben een nieuwe Cruze gekocht en van begin problemen met de remlichten, deze gaan tijdens het rijden of als de auto geparkeerd staat spontaan branden en ze krijgen dit niet opgelost. auto gaat deze week voor de 13e keer terug (in 2 jaar) maar Jos heeft al aangegeven dat hij niet weet wat hij moet doen.
de importeur wil niet helpen en stuurt me terug naar de heer Enthoven die dus zelf aangeeft dat hij niet weet wat hij moet doen. ze hebben de computer vervangen en het rempedaal maar het probleem komt steeds terug. krijg wel elke keer een vervang auto maar daar heb ik niets aan, wil graag dat mijn auto gemaakt word.


René uit Capelle a/d IJssel

27-01-2011
8,7

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: dit bedrijf neemt de tijd om vragen te beantwoorden en uitleg van de storingen. kosteloos een leenauto.
rekening per post.


Ja, ik beveel dit aan

Peter uit Brielle

27-01-2011
8,3

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Wij komen al sinds de oprichting van het autobedrijf (1984)de laatste jaren met 4 auto,s die daar in onderhoud zijn.
Over het afgelverde werk en de service zijn wij altijd tevreden
Het komt wel eens voor dat iets niet goed gaat, maar zowel de werkplaats of Hr Enthoven zelf lost het dan netjes en in alle redelijkheid op voor ons.
Of kan verklaren waarom iets niet ging zo als we dachten.
Kortom wij als familie hebben vetrouwen in het vakmanschap en de service !


Ja, ik beveel dit aan

Pieter uit Rozenburg

11-01-2011
6,0

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ervaring: altijd wel even tijd voor je niet gelijk voor grote reperatie maar wel even de aandacht voor een nood reperatie en of een vervangendewagen


Ja, ik beveel dit aan

Simone uit Brielle

06-01-2011
8,7

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Vriendelijk personeel, altijd een leuk praatje met de verkoper. Mensen komen heel professioneel over.


Ja, ik beveel dit aan

Arie uit Oostvoorne

06-01-2011
7,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan

Anoniem

06-01-2011
6,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan