Beoordelingen Wensink Apeldoorn Ford

8,4
1312 beoordelingen
  • Service 8,6
  • Deskundigheid 8,7
  • Prijs/kwaliteit 7,9
1 t/m 10 van 1312 beoordelingen

Eddie uit Apeldoorn

21-05-2019
7,7

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Anoniem

21-05-2019
8,3

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: In voorjaar 2019 2x binnen een maand geweest voor bandenwissel en onderhoud, in najaar 2018 ook 2x, voor bandenwissel en APK. Als werkplaatsreceptie bij maken afspraak meer meedenkt/vooruit kijkt wat wanneer moet gebeuren hadden afspraken gecombineerd kunnen worden


Ja, ik beveel dit aan

R.N.J. uit Apeldoorn

20-05-2019
10

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan

Anoniem

20-05-2019
7,7

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Goed en degelijk, maar prijzig.


Coby uit Apeldoorn

13-05-2019
7,7

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: prima


Ja, ik beveel dit aan

Ineke uit Apeldoorn

13-05-2019
7,7

Reden bezoek: Andere reden


Ervaring: Het ging om banden wissel maar het advies was gelijk de arco te laten reinigen maar in juni moet hij een beurt krijgen
Wensink paramariboweg Apeldoorn


Ja, ik beveel dit aan

Marcel uit Deventer

12-05-2019
10

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan

Jeroen uit Apeldoorn

07-05-2019
7,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Ik had APK en onderhoud ingepland, de auto s’ochtends neergezet en eind van de middag werd ik gebeld dat er een reparatie noodzakelijk was en het onderdeel niet op voorraad. Balen dat het onderdeel niet meer geleverd kon worden deze dag, ik vermoed dat mijn auto pas laat op de dag in behandeling is genomen. Ik had de auto nodig dus haalde ik hem toch op en plande een nieuwe datum in voor de reparatie en APK.

De nieuwe datum zette ik de auto s’ochtends vroeg er weer neer. Einde van de dag kwam ik bij de garage (gebracht door familielid) en stond de auto nog op de brug. Ik moest nog even wachten. Na een half uur werd ik aangesproken dat de auto niet meer APK gekeurd kon worden, mij werd gevraagd of hij nog een dag kon blijven staan. Ik baalde hiervan en maakte dit kenbaar. Ik kreeg een leen auto mee en kon mijn auto de volgende dag ophalen.

De volgende dag kwam ik om 15:00 uur bij de garage. De auto stond buiten dus ik dacht dat ik kon afrekenen en door naar huis kon. Ik meld me bij de balie en de medewerker verteld dat mijn auto nog niet APK is afgemeld... Na een kwartiertje wachten kon ik afrekenen en naar huis. Ik vraag nog specifiek of de onderhoudsboekjes zijn ingevuld welke ik klaar had gelegd op de bijrijderstoel, dit was vanzelfsprekend melde de medewerker. Ik loop naar de auto en kijk in het onderhoudsboekje, niks ingevuld. Terug naar binnen en dit werd direct geregeld. Ik rij naar huis en halverwege werd ik nieuwsgierig naar mijn nieuwe ruitenvloeistof motor, ik test deze en zie dat de ruitensproeiers de voorruit slecht/niet raken. Ik doe mijn ruitenwisser achter aan welke vervangen diende te worden en merk dat deze een stroef geluid maakt, dit leek mij niet normaal. Thuis controleer ik de ruitenwisser achter en zie dat er al alg aanslag op zit, het was duidelijk dat dit geen nieuwe is. Ik maak video’s van mijn constatering en mail deze naar de garage.

Niet veel later werd ik gebeld door de garage. Mijn auto word aanstaande woensdag door hen opgehaald, alsnog in orde gemaakt, en weer thuisgebracht. Een zeer nette oplossing. Toch kan ik deze totale ervaring helaas niet als positief ervaren, mijn vorige ervaringen waren wel helemaal prima! Ik kreeg sterk de indruk dat mijn Focus van 2010 op alle dagen achteraan kon sluiten en dat de nieuwere auto’s een hogere prioriteit hadden. Jammer, ik wil de auto graag bij de dealer onderhouden ook al is dit vaak wat duurder.


Kees uit Lunteren

06-05-2019
7,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: na een paar mindere ervaringen is het nu prima verlopen.


Piet uit Vaassen

06-05-2019
9,0

Reden bezoek: Andere reden


Ervaring: Zeer positief, afspraak klopt


Ja, ik beveel dit aan