Beoordelingen Wensink Arnhem Mercedes-Benz

8,7
1301 beoordelingen
  • Service 8,9
  • Deskundigheid 9
  • Prijs/kwaliteit 8,2
1 t/m 10 van 1301 beoordelingen

Anoniem

13-11-2018
7,7

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ervaring: Mijn ervaringen met Wensink zijn over het algemeen goed.
Het bedrijf heeft een professionele en klantgerichte houding. Met name als de vertrouwde (en ervaren) receptiemedewerkers aanwezig zijn.


Ja, ik beveel dit aan

Dick uit Arnhem

09-11-2018
9,3

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan

Henk uit Zevenaar

08-11-2018
n.v.t.

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ervaring: Beste jongens en meisjes van de marketingafdeling. Hoe blij moet ik zijn met de vervanging van een portierslot
á re zon van € 450,00 op een acht jaar oude Mercedes van € 70.000,-. De simpele overweging is: had ik niet beter een BMW moeten kopen. Denk daar eens over na alvorens mij te vragen hoe tevreden ik ben over het falen van een standaard wagen afsluiting.
Ben benieuwd naar jullie reactie


Onno R. uit Den Haag

07-11-2018
8,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Zij begrijpen, dat als je een zaak zijn bestaansrecht wil behouden, de klant ontzettend belangrijk is,


Ja, ik beveel dit aan

Mike uit Arnhem

06-11-2018
10

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Goede ervaring, alles wordt punctueel uitgevoerd in de werkplaats.
Vriendelijk personeel die verstand van autozaken hebben.👍


Ja, ik beveel dit aan

G uit Arnhem

06-11-2018
9,0

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ervaring: Altijd correct en goed


Ja, ik beveel dit aan

Isamail uit Nijmegen

02-11-2018
8,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan

Anoniem uit ARNHEM

30-10-2018
8,3

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Prima


Ja, ik beveel dit aan

Peter uit Doesburg

30-10-2018
9,3

Reden bezoek: Andere reden


Ervaring: Meer dan goed!


Ja, ik beveel dit aan

Brenda

30-10-2018
4,3

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: ronduit slecht, bij contact word er toegezegd dat er teruggebeld word, vervolgens moet je zelf weer bellen.

Klantgerichtheid is onder de maat