Beoordelingen Wensink Assen Mercedes-Benz

8,6
378 beoordelingen
  • Service 8,9
  • Deskundigheid 8,9
  • Prijs/kwaliteit 8,1
1 t/m 10 van 378 beoordelingen

Roelof uit Assen

18-05-2019
10

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ja, ik beveel dit aan

Anoniem

14-05-2019
8,7

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Assen is een prima Service punt en na vele jaren blijft het voor mij de locatie voor onderhoud aan mijn MB (ondanks het feit dat ik uit Hoogezand kom en Groningen / Veendam dichterbij zijn)


Ja, ik beveel dit aan

Niko uit Noordbroek

06-05-2019
8,7

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan

Manouk uit bovebovensmilde

23-04-2019
8,7

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan

Ad uit Assen

08-04-2019
9,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan

Tjits H. uit Veenhuizen

08-04-2019
8,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan

Jaap uit assen

24-03-2019
8,3

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan

Jan uit Smilde

18-03-2019
7,3

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ervaring: Deze keer, wederom uiterst tevreden.


Ja, ik beveel dit aan

Marcus uit Zuidlaren

10-03-2019
8,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan

Evert uit LOON

04-03-2019
6,0

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ervaring: Ik ben dit keer zeer teleurgesteld in het afhandelen van de fout, niet dat ik de monteur iets verwijt, die heeft heel correct gehandeld maar de receptie niet. Het komt er op neer dat er een fabrieksfout in de montage van de sensor voor een voor liggende auto zat, en blijkt dat een kabel in de fabriek onder de sensor door ligt terwijl aan de zijkant volgens tekeningen kabelschoentjes zijn gemonteerd waar de kabel in hoort te liggen, hierdoor lag de sensor uit een klip waarmee deze bevestigd is en had nu dus een verkeerde hoek. De monteur heeft de kabel nu goed bevestigd en de sensor vast geklikt en de bumper weer gemonteerd.


Ja, ik beveel dit aan