Beoordelingen Wensink Assen Mercedes-Benz

8,6
374 beoordelingen
  • Service 8,9
  • Deskundigheid 8,9
  • Prijs/kwaliteit 8,1
1 t/m 10 van 374 beoordelingen

Ad uit Assen

08-04-2019
9,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan

Tjits H. uit Veenhuizen

08-04-2019
8,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan

Jaap uit assen

24-03-2019
8,3

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan

Jan uit Smilde

18-03-2019
7,3

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ervaring: Deze keer, wederom uiterst tevreden.


Ja, ik beveel dit aan

Marcus uit Zuidlaren

10-03-2019
8,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan

Evert uit LOON

04-03-2019
6,0

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ervaring: Ik ben dit keer zeer teleurgesteld in het afhandelen van de fout, niet dat ik de monteur iets verwijt, die heeft heel correct gehandeld maar de receptie niet. Het komt er op neer dat er een fabrieksfout in de montage van de sensor voor een voor liggende auto zat, en blijkt dat een kabel in de fabriek onder de sensor door ligt terwijl aan de zijkant volgens tekeningen kabelschoentjes zijn gemonteerd waar de kabel in hoort te liggen, hierdoor lag de sensor uit een klip waarmee deze bevestigd is en had nu dus een verkeerde hoek. De monteur heeft de kabel nu goed bevestigd en de sensor vast geklikt en de bumper weer gemonteerd.


Ja, ik beveel dit aan

Erik uit Westerbork

04-03-2019
6,5

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ervaring: Normaal gesproken zijn we altijd heel tevreden over Wensink; dit keer liep e.e.a. echter anders... Van de 2 problemen (beide nog onder garantie) werd er 1 verholpen maar bleek er nog wel een sierlijst los in de auto te liggen; de andere klacht is - naar ons idee - totaal niet verholpen (problemen met gordel). Toen we terug gingen werden we te woord gestaan door een van de Ford receptionisten; hier was werkelijk iedere moeite te veel voor. Kortom, anders dan we gewend zijn; zeker voor verbetering vatbaar.


Ja, ik beveel dit aan

J.E. uit Assen

20-02-2019
9,3

Reden bezoek: Andere reden


Ervaring: Alleen positief


Ja, ik beveel dit aan

Han uit Assen

17-02-2019
8,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan

Sjoerd uit Assen

12-02-2019
7,3

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ervaring: over het algemeen goed,aar de laatste keer niet.na serivice beurt. problemen met de remmen ,blijken na 15000 km al versleten(kan niet waarzijn) Verlengde Sterverzekering wijst claim af Ga hier niet mee accoord(zie brief)


Ja, ik beveel dit aan