Beoordelingen Wensink Ford Deventer

8,3
393 beoordelingen
  • Service 8,5
  • Deskundigheid 8,5
  • Prijs/kwaliteit 7,8
1 t/m 10 van 393 beoordelingen

Rob uit Deventer

21-01-2019
8,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan

L.M.

18-01-2019
10

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan

Joke uit Deventer

17-01-2019
8,3

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ja, ik beveel dit aan

Henk uit Bathmen

01-01-2019
8,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan

dennis uit deventer

30-12-2018
2,3

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto


Ervaring: Helaas 3x een slechte ervaring gehad bij deze vestiging. Waarvan 2x bij de werkplaats en de laatste keer bij de verkoop. Eertse keer een Mondeo uit 2006 voor APK gebracht. Remblokken achter zouden op zijn. Ik geef aan ze zelf te gaan vervangen en ineens blijken ze toch goed te zijn. Tweede keer een Subaru Forester voor APK gebracht. Ruitensproeier voorruit zou niet werken. Wegens tijdgebrek aan hun overgelaten. Hebben ze de achtersproeier aan de slangetjes van de voorruit gekoppeld. Op zich goed, als niet later blijkt dat de voorsproeier het gewoon doet, als je de juiste knop maar indrukt. En uiteindelijk bij de verkoop, ik geef ze nog een kans na een keer gesproken te hebben met de verkoper, die mij een goed gevoel gaf en mij uiteindelijk erg heeft teleurgesteld. Een Mondeo uit 2008 ingeruild voor een focus uit 2011. Moest €3500,- bij leggen. Aflevering lijkt goed als niet een paar dagen later, de auto steeds meer begint te stinken. Een vieze sterke geur. Vocht in de kofferbak. Er is niet in de auto te zitten en de kinderen willen er niet meer in. Op 1ste kerstdag op weg naar mijn vriendin een noodstop moeten maken omdat de kinderen moesten overgeven van die vieze geur. Gelukkig buiten de auto overgegeven. Ik heb de kinderen maar laten ophalen. Op dat moment was ik ook helemaal klaar met deze auto. Het plezier en gevoel voor deze auto was gezakt naar nul. Donderdag na kerst langs gegaan bij Wensink. Het verhaal verteld waarna verkoper meeloopt on ook even in de auto te ruiken. Ook hij vind de geur niet erg prettig. Ze willen het voor garantie gaan oplossen maar ik geef aan geen plezier meer te hebben in deze auto en dat ik liever mijn oude auto terug wil of een ander. Hij vind dat lastig daar ik de auto nog maar 2 weken heb. Hij zou overleggen en terug bellen. De dag erna, zelf maar weer heen gegaan omdat terug bellen waarschijnlijk moeilijk is. Na lang overleg heb ik uiteindelijk een Hyundai IX20 gekocht uit 2012. De Focus was in 2 weken €1000,-minder waard . De prijs van de focus was €8450,-en van de IX20 €8950,- Moest er €1750,- bij leggen. Dit is wat ze konden doen. Gedaan voor de kinderen maar ga er nooit meer heen. Ik heb ze iedere keer het voordeel van de twijfel gegeven maar helaas met slechte afloop .


ANC uit Deventer

19-12-2018
9,3

Reden bezoek: Andere reden


Ja, ik beveel dit aan

Stijn uit Deventer

12-12-2018
6,3

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Werkzaamheden en communicatie goed op die dag(en). Echter bij ophalen alleen sleutel meegekregen. Na 10 dagen bellen of ik nog een apk-formulier en rekening zou krijgen. Ik zou teruggebeld worden. Dit is niet gebeurd. Dag erna nog een keer gebeld. Het zou nu opgestuurd worden. Nu kopie factuur en apk ontvangen. Echter op rekening staat alleen totaalbedrag en geen specificatie van de kosten. Daarnaast stond de huur van een auto op de factuur waar ik alleen een fiets mee heb genomen. Weer bellen, waarbij werdt gemeld dat de kosten, als deze niet gebruikt is, niet bij de rekening opgeteld zou worden. Ik kan echter zelf niets controleren of nakijken. Erg jammer. Zeker bij een factuur van 1500 euro zou ik graag een specificatie van de kosten zien.


Ja, ik beveel dit aan

A. uit Twello

07-12-2018
8,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: in alle opzichten goed.


Ja, ik beveel dit aan

Anoniem

05-12-2018
5,7

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Patrick uit Deventer

05-12-2018
10

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan