Beoordelingen Wensink Zwolle Ford

8,6
1037 beoordelingen
  • Service 8,8
  • Deskundigheid 8,8
  • Prijs/kwaliteit 8,2
1 t/m 10 van 1037 beoordelingen

Anthea uit Zwolle

18-03-2019
8,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan

Jan uit T Harde

05-03-2019
9,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Zeer goed bedrijf. Goede service. Denkt mee met de klant.


Ja, ik beveel dit aan

Anoniem uit Zwolle

04-03-2019
10

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Goede service afspraak is afspraak


Ja, ik beveel dit aan

Anoniem

25-02-2019
8,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Adequaat en duidelijk
Ebike is fijn alternatief


Ja, ik beveel dit aan

Erica uit Deventer

25-02-2019
9,7

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: snel en professioneel geholpen


Ja, ik beveel dit aan

F.J. uit Zwolle

25-02-2019
8,7

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Goed


Ja, ik beveel dit aan

Richard uit Zwolle

25-02-2019
8,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ervaring: Na een beurt van 985 euro vind ik het jammer dat mijn velgen nog helemaal vies waren (onderkant spaken). Verder top.


Ja, ik beveel dit aan

Harry uit Zwolle

25-02-2019
10

Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel


Ervaring: Geweldige service vriendelijk en snel worden problemen opgelost


Ja, ik beveel dit aan

Jouke uit Hattem

25-02-2019
9,0

Reden bezoek: Onderhoud en/of APK


Ja, ik beveel dit aan

Harm uit Wezep

24-02-2019
7,0

Reden bezoek: Andere reden


Ervaring: Nu binnen 3 jaar de accu laten vervangen.
Vorig jaar heb ik al een acculader aangeschaft en deze is door ford gemonteerd, echter ben ik er nu wel achter dat de accu nooit fris is geweest omdat de problemen zich al met een half jaar voordeden.
Volgens medewerkers lag het aan het intelligente laadsysteem wat de accu niet optimaal op spanning hield, maar nu heb ik van de medewerkers al 5 verschillende verhalen gehoord over hoe de auto zich oplaad. En mijn mening is nu dat de accu in het begin al grondig getest had moeten worden. Nu heb ik voor de 2e keer kosten gemaakt wat in mijn optiek onder garantie had kunnen vallen.
En wat mij vooral stoord is dat erzoveel verschillende technische verhalen worden verteld omtrend het laadsysteem, waar ik vanaf het begin al om gevraagd heb om zodoende rekening te kunnen houden dat de auto de accu voldoende oplaad.
Ik rijd niet kleine stukjes binnen in mijn dorp,maar altijd voldoende afstand waarbij de accu weer opgeladen word .
Al met al vind ik dit gewoon jammer aangezien ik eerder al een afspraak heb gemaakt waarbij de instapverlichting uitgeschakeld zou worden,maar dit bezoek bleek ook voor niets te zijn.


Ja, ik beveel dit aan