Beoordelingen Wisselink Caravans Lichtenvoorde B.V.

8,4
252 beoordelingen
  • Service 8,5
  • Deskundigheid 8,5
  • Prijs/kwaliteit 8,2
1 t/m 10 van 252 beoordelingen

John uit Houten

24-06-2019
8,7

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte caravan/camper


Ervaring: Snelle reactie op aanvraag. Men neemt telefonisch contact op waardoor er direct persoonlijk contact is. Dit is efficiënt maar vooral ook klantgericht en vriendelijk. Onze zoektocht was een caravan. Deze voldeed geheel aan wat verteld was. Met een kop koffie en alle tijd kan alles worden doorgesproken. Bij aflevering exact hetzelfde...alle tijd voor uitleg.


Ja, ik beveel dit aan

Jaap uit Hengelo

24-06-2019
8,7

Reden bezoek: Aanschaf nieuwe caravan/camper


Ervaring: Ontvingen goede begeleiding en advies bij de aankoop van onze Eriba Touring Troll550.
Bij aflevering bleek nabestelde luifel nog niet beschikbaar, hebben volste vertrouwen dat deze volgens afspraak wordt geleverd en gemonteerd.


Ja, ik beveel dit aan

Ronald uit Lichtenvoorde

24-06-2019
8,3

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte caravan/camper


Ervaring: Luisterend oor, weet op wens van klant in te gaan, verteld ook wat niet te doen (wat aankoop betreft)


Ja, ik beveel dit aan

Jennifer uit Lisse

24-06-2019
10

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte caravan/camper


Ja, ik beveel dit aan

Rob uit Groenlo

24-06-2019
10

Reden bezoek: Aanschaf nieuwe caravan/camper


Ja, ik beveel dit aan

Kris uit Leiden

24-06-2019
8,0

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte caravan/camper


Ervaring: Zeer positief, er is veel kennis en een prettige sfeer. Ze kennen hun vak.


Ja, ik beveel dit aan

Dhr./mevr. uit Varsseveld

04-04-2019
10

Reden bezoek: Onderhoud


Ervaring: Weliswaar niet met een caravan of camper, maar een onderhoudsbeurt uitgevoerd aan mijn aanhangwagen. Ik kan niet anders zeggen dat alles van A t/m Z duidelijk, professioneel en goed georganiseerd is.


Ja, ik beveel dit aan

Rene uit Apeldoorn

04-04-2019
1,0

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte caravan/camper


Ervaring: Op 20 maart jl. een Hobby 560 KMFE uit 2017 opgehaald. Tijdens het opmaken van de koopovereenkomst vroeg de verkoper of ik mee wilde lopen om naar het dak van de caravan te kijken. Ik vroeg mij af waar dat voor nodig was. De caravan heeft toch geen hagelschade? De verkoper negeerde deze vraag en liet mij op een wiebelig keukentrapje naar het dak kijken. Op het dak zat wat condens, een beetje vuil en algen aanslag. Verder niets bijzonders te zien. na weer van het trapje afgeklommen te zijn werd de koopovereenkomst besproken en er stond duidelijk vermeld dat de koper het dak bekeken had. Waarom dit zo expliciet vermeld stond werd mij later duidelijk.

De verkoper vertelde nog iets over de luifel. Deze moest nog afgesteld of vernieuwd worden? Dus dan denk je alles komt voor elkaar, we zijn tenslotte bij een "normaal" caravanbedrijf. Niet moeilijk doen over de afleverkosten en klaar.

Het afleveren van de caravan verliep rommelig, drie kwartier wachten en hoe de caravan werkt staat in het instructieboekje. Op mijn navraag wat er nou met de luifel gebeurd is werd terloops meegedeeld dat deze vervangen was. En wat er verder gebeurd was stond op het afleverformulier van de monteur. En als er iets iets dan kan je altijd terugkomen. De caravan was zowel aan de binnen als buitenzijde niet schoon. Bij het indraaien van het neuswiel vielen mijn kronen uit het gebit van het gepiep en het topdekmatras was gekrompen van 160cm naar 130 cm breedte. Het raam naast de deur vertoonde schuurkrassen en zaten er nog in.

Afgelopen zaterdag maar eens begonnen om de boel schoon te maken. Dan worden de vragen vanzelf beantwoord. Na het reinigen en drogen van de caravan kwam er een "fijne" hagelschade te voorschijn. Met fijn bedoel ik veel kleine putjes. Die neem je niet waar op een wiebelig keukentrapje en een vochtige en niet schone caravan. En nu begrijp ik ook waarom de kaken van de verkoper stijf op elkaar bleven op mijn vraag of de caravan hagelschade had. En waarom de luifel zo makkelijk vernieuwd wordt begin ik ook te begrijpen in combinatie met die krassen op de ruit naast de deur. Ik denk dat de verkoper zijn verhaal had moeten aanpassen en niet uit zichzelf moet zeggen dat de caravan ingekocht is i.v.m. overlijden van de eigenaar. Maar dat de vorige eigenaar op vakantie in een hagelstorm beland is, de storm de luifel en de zijruit beschadigd heeft en daardoor de caravan niet meer wilde hebben en ingeruild heeft. Het domste is dan ook nog om de schuurkrassen uit de ruit niet te verwijderen. Met de polijstmachine heb ik de krassen zelf bijna onzichtbaar verwijderd. Maar ik denk dat hier een stukje onverschilligheid aan te pas komt.

Als u nog verder wilt lezen: dan komt nu het hoofdstuk inruilwaarde caravan. Het gaat om een Hobby 500 KMFE uit 2004. €8.000,- wordt via de mail geboden. Ik vind dat veel. Bij navraag boden meerdere caravanbedrijven dit. Doordat een extra luik ooit gemonteerd is, was door inwateren een hoekje van de bodem verrot. Dat moest hersteld worden. Vervolgens wordt er nog een mededeling gedaan dat de voorzijde ook een keer vervangen was vanwege lekkage. Dat lijkt mij logisch bij een Hobby van deze bouwjaren want daar staan ze om bekend. Na goed 3 kwartier onderzoek met een collega kwam het hoge woord er uit. De caravan was met deze punten € 6.500,- waard. Ik ben hier natuurlijk zelf bij maar mijn advies zou zijn bied direct een reële waarde. Want een caravan van 15 jaar oud vertoond altijd wel ergens een gebrek. Daarom heb ik besloten om een jonge caravan te komen. Zodat ik voorlopig geen last heb van lekkage, hard/poreus geworden plastic delen en andere ouderdomsaspecten.

Conclusie: Geen eerlijk verhaal. Als het allemaal oppervlakkig is een leuk gesprek, wordt het op gevoel of inhoudelijk ontstaat er een gereserveerdheid een bepaalde terughoudendheid en spanning. En dat is niet zonder reden. Voorlopig heb ik een caravan gekocht die een stuk minder waard is dan wat ik er voor betaald heb. Geen toegevoegde waarde. Ben er goed ziek van. Niet zo zeer dat het om bedragen gaat van boven de € 20.000,-, maar dat ik helaas bij een bedrijf binnengestapt ben met 2 gezichten.

Als er iets is, kan je altijd langskomen, galmt nog na. Ik wacht eerst maar eens af of er bij eens iemand langskomt om hierover te praten. wordt vervolgd

ps. of heb ik nou een ex huurcaravan gekocht?


Anton uit Olburgen

01-04-2019
9,7

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte caravan/camper


Ervaring: Prima gevoel op het moment dat we binnen kwamen en de camper bekeken.


Ja, ik beveel dit aan

Theo uit Spijkenisse

29-03-2019
10

Reden bezoek: Aanschaf gebruikte caravan/camper


Ervaring: Uiterst vriendelijk en professioneel.


Ja, ik beveel dit aan