Beoordelingen Stokman Alkmaar BV

8,2
784 beoordelingen
  • Service 8,5
  • Deskundigheid 8,4
  • Prijs/kwaliteit 7,8
1 t/m 10 van 784 beoordelingen

johan uit zwaag

06-07-2018
8,7

Ervaring: Gewoon super goed. Ik ben al meer dan 40 jaar klant.


Ja, ik beveel dit aan

Bert uit Heemskerk

20-06-2018
9,7

Ervaring: Zojuist mijn nieuwe Dacia Duster opgehaald. Van het inwinnen van informatie, het bestellen en de aflevering ter ik goed geïnformeerd


Ja, ik beveel dit aan

Simon uit Akersloot

05-03-2018
9,0

Ervaring: Fijne aflevering van de Renault Twingo door de heer Kwakman.


Ja, ik beveel dit aan

Irmgard uit Hoorn

05-03-2018
1,0

Ervaring: Nogmaals gefeliciteerd met de aankoop van uw Renault Captur.
Uw auto is inmiddels in Zwaag binnen gekomen en kunnen wij op 25 januari aan u leveren.
En dat hebben we geweten die bewuste 25 januari toen ik samen met mijn echtgenote voor haar eerste gloednieuwe auto gingen ophalen om 10.00u. Bij aankomst bleek dat onze verkoper zich ziek had gemeld waardoor we werden geholpen door een andere verkoper die niet op de hoogte was dat de auto voor mijn echtgenote bestemd was. Het op naam zetten van de auto kon alleen op mijn naam daar anders de korting geen doorgang kon plaatsvinden en de garage een probleem had als zij intern een audit kregen. Onze eigen verkoper wist dat de auto bestemt was voor mijn echtgenote maar daar had deze verkoper geen oren naar waardoor hij dus op mijn naam geregistreerd werd, wat achteraf dus onwaar bleek te zijn en hij gewoon op mijn echtgenote bij de RDW aangemeld had kunnen worden. Mijn echtgenote was al zeer ontdaan over dit voorval dus maar richting de spiksplinternieuwe auto gegaan.
Bij inspectie zag ik dat er een deuk in het rechter achter portier zat, we hebben het hier nog steeds over spiksplinternieuwe auto. De verkoper steeds nerveuser wordende omdat hij nog meer auto’s moest afleveren die dag en hij in tijdnood dreigde te komen belde gelijk een herstelbedrijf om de deuk er uit te halen als hij klaar was met zijn uitleg. Mijn echtgenote was er eigenlijk al helemaal klaar mee zeker toen we in de auto ook nog een metalen hamer vonden.
Na dit alles dus teleurgesteld zonder nieuwe auto richting huis gegaan wachtend op een telefoontje als de auto weer terug was bij de garage nadat de deuk eruit was gehaald. Die middag werden we gebeld en wij weer naar de garage. En ja hoor de deuk was wel minder maar was nog steeds zichtbaar.
De verkoper gelijk weer weg met de auto en wij wachten tot hij weer terug kwam. Ik moet zeggen als je het weet zie je dat er een nog een oneffenheid inzit. Na evaluatie later met onze eigen verkoper en de verkoper die de wagen aan ons afleverde willen zij de auto wel overschrijven op naam van mijn echtgenote, maar dan wordt mijn vrouw 2e eigenaar en die deuk zijn ze bereid er een geheel nieuwe deur in te zetten wat wij beiden niet zien zitten. Het kwam erop neer dat niet moesten zeuren. Wat ons hierbij opviel was vooral de arrogante houding van onze eigen verkoper bij dit gesprek. Wees op je hoede als je een nieuwe auto koopt bij Stokman Hoorn dat je eerst gaat kijken alvorens je de papierwinkel invult het kan zijn dat je een schadeauto afgeleverd krijgt tot meerdere keren toe. Dus zeer teleurgesteld, niet gekregen wat belooft is en daar betaal je dan zoveel geld voor. Het is jammer dat je niet lager dan een 1 kan geven.


Ben uit Julianadorp

27-01-2018
10

Ervaring: Geweldig, uitstekende service


Ja, ik beveel dit aan

Bram uit Sint Pancras

31-10-2017
10

Ervaring: Deze week mijn auto afgeleverd bij een medewerker van Stokman Alkmaar. Een hardnekkig probleem met de software van R-link en de connectie met mijn IPhone is door hen deskundig en snel opgelost. Tijdens deze werkzaamheden zijn gelijk ook de winterbanden geplaatst, zodat dit geen extra bezoek aan de garage meer hoeft te kosten. Goede ontvangst, lekkere bak koffie, vervangend vervoer geregeld, reparaties en onderhoud uitgevoerd en als klap op de vuurpijl een blinkend schone auto (interieur EN exterieur) terug gekregen. GROTE klasse medewerkers van Stokman Alkmaar. Bedankt!!


Ja, ik beveel dit aan

Jannelies uit Hoorn

18-09-2017
10

Ervaring: Een service waar je u tegen zegt. Hier denken ze echt met je mee, zonder je op kosten te jagen. Dikke pluim.


Ja, ik beveel dit aan

Frank uit Haarlem

13-07-2017
1,0

Ervaring: Onthutsende ervaringen. Ik heb in detail uitgelegd een auto ex BTW en BPM te willen kopen omdat ik de auto zou gaan exporteren naar Spanje alwaar ik dan de belastingen dien te betalen. Ik noemde een type. Dat type bleek achteraf te kunnen worden besteld met een flinke korting (volgens de website 1700 euro), maar dat verzuimde men mij te melden. Kortom Stokman wilde mij een auto tegen de oude prijs in de mik schuiven. In eerste instantie bood men 5000 euro te weinig voor mijn in te ruilen auto, dit in vergelijking met de koers ANWB en ik heb geen verkeerde tabellen vergeleken). Verder kreeg ik "offerte", uiteindelijk zonder inruil, zonder enige korting. Bovendien werden kosten rijklaar maken (sedert november 2016 moeten deze kosten zijn begrepen in de koopprijs auto) opgevoerd (op 2 veropeenvolgende wijzen), verder recycling kosten (ook verboden op te voeren), al met al een in strijd met de wet doorgevoerde prijsverhoging van een slordige 1000 euro en dan ook nog eens tal van niet gevraagde accessoires.....Dit alles meteen gemeld maar een dag later geen enkele reactie ontvangen waar je je als bedrijf toch enerzijds je ogen uit de kop moet schamen en anderzijds er alles aan dient te doen om deze opzettelijke fouten toch nog goed te maken. Bij deze mijn recensie over Stokman.


ROBERT uit BIERVLIET P.A. DEN-OEVER

26-06-2017
2,0

Ervaring: U vraagt mij om een gunstige review te schrijven over uw Renault garage en dealer Stokman te Hoorn-Zwaag.
Nou ik kan u mededelen, dat ik zeer veel problemen intussen heb ondervonden met o.a. een van heren van de receptie over een kras welke op mijn Renault Mégane Grand Tour 02-ST-DK is ontstaan, nadat deze auto bij u in de reparatie is geweest voor een probleem aan de airco installatie. Die bewuste meneer van de receptie afkomstig uit Wieringerwerf, welk ik ter plaatse erbij riep om die kras te bekijken, gaf doodleuk aan de opmerking: Joh, ja, dat kan overal wel zijn ontstaan zo\'n kras op een auto\" en hij deed verder niets. Ook nadat ik hem had gevraagd had of hij niet even service kon verlenen om middels een zwarte lakstift deze kras te laten verwijderen. Hij beloofde mij deze zwarte lakstift alsnog te bestellen, daar deze niet in voorraad was. Tot op heden aan toe, heb ik , behalve nadat ik hem gisterenmiddag persoonlijk zelf op 21 juni in de middag had opgebeld, niets vernomen, en dat hij het vervelende gesprek wat hij ondervond tussen ondergetekende en hemzelf, wilde afdoen met de mededeling: Ik gooi zo de telefoon op de haak en wens dit telefoongesprek te beëindigen \". Noemt u dit gedrag nu klantvriendelijk ? Nee, dus. !! Ook werden verschillende andere afspraken nauwelijks of niet nagekomen, met als reden, het is hier zo stervend druk in de garage en we hebben al 2 vacatures lopen gedurende 2 maanden voor automonteurs en daar komt niemand op af. Is dit nu ons probleem , soms ? Ik dacht van niet. Het is een probleem voor Stokman te Hoorn-Zwaag denken wij zo. ??
Wij hebben derhalve ook besloten , om over te stappen naar de Stokman vestiging te Den-Helder , welke ook voor ons dichterbij ligt ten opzichte van Den-Oever en de afspraak pas op 10 juli van mijn a.s echtgenote met haar Clio 36-XV-RG te annuleren voor het repareren van stand 4 , welk defect is van haar ventilatie systeem nu juist met dit hete weer en dus haar airco niet op volle toeren kan draaien. Ondergetekende belde vervolgens de vestiging op Stokman te Den-Helder op en kreeg daar een zeer sympathieke medewerker, receptionist aan de lijn dat zij, als garage echter wel met haar Clio reeds veel eerder in Den-Helder op 29 juni al terecht kan komen in plaats van pas op 10 juli in Hoorn en dit euvel ongeveer 1 uurtje zal duren. Is dit nu service, ik dacht het niet. Echter wel TOP VAN RENAULT STOKMAN DEN-HELDER. !


Dhr./mevr.

04-06-2017
9,0

Ervaring: Sinds 2014 komen we bij Stokman Alkmaar. Vorige week onze nieuwe auto opgehaald. En wederom is alles weer goed geregeld en zijn we blij met de Renault!


Ja, ik beveel dit aan