Beoordelingen Stokman Alkmaar BV

8,2
789 beoordelingen
  • Service 8,5
  • Deskundigheid 8,4
  • Prijs/kwaliteit 7,8
1 t/m 10 van 789 beoordelingen

A.E uit Heiloo

17-04-2019
9,7

Ervaring: gewoon een goed en vriendelijke en eerlijk bedrijf
met gemotiveerde mensen met oog en oor voor een klant


Ja, ik beveel dit aan

Hans uit Wervershoof

06-04-2019
9,5

Ervaring: Vriendelijk geholpen en antwoord op mijn vragen en ook terug gebeld zoals besproken


Ja, ik beveel dit aan

Gerard uit Hoorn

30-03-2019
9,0

Ervaring: Bij de aankoop van een renault Captur zijn wij op een fantastische wijze voorzien van duidelijke uitleg door Joeri Baas.
Ook bij de aflevering werd er veel aandacht besteed aan de uitleg van alles m.b.t. de Captur.
Heel fijn.


Ja, ik beveel dit aan

Raymond uit Julianadorp

19-03-2019
9,0

Ervaring: We zijn vriendelijk geholpen onze vragen zijn op rustige en duidelijke manier beantwoord. Bij het ophalen van de nieuwe auto werd alles rustig uitgelegd. We zijn zeer tevreden.


Ja, ik beveel dit aan

Maurice uit Andijk

26-01-2019
10

Ervaring: Bij het aanmelden van mijn auto voor het volledige onderhoud bij stokman hoorn ben ik heel goed geholpen en alles werd netjes uitgelegt.

Ik had ook gelijk een aantal accessoires besteld en het word netjes geïnstalleerd door de mensen van stokman.

Kortom een heel mooi bedrijf met vriendelijk personeel.


Ja, ik beveel dit aan

johan uit zwaag

06-07-2018
8,7

Ervaring: Gewoon super goed. Ik ben al meer dan 40 jaar klant.


Ja, ik beveel dit aan

Bert uit Heemskerk

20-06-2018
9,7

Ervaring: Zojuist mijn nieuwe Dacia Duster opgehaald. Van het inwinnen van informatie, het bestellen en de aflevering ter ik goed geïnformeerd


Ja, ik beveel dit aan

Simon uit Akersloot

05-03-2018
9,0

Ervaring: Fijne aflevering van de Renault Twingo door de heer Kwakman.


Ja, ik beveel dit aan

Irmgard uit Hoorn

05-03-2018
1,0

Ervaring: Nogmaals gefeliciteerd met de aankoop van uw Renault Captur.
Uw auto is inmiddels in Zwaag binnen gekomen en kunnen wij op 25 januari aan u leveren.
En dat hebben we geweten die bewuste 25 januari toen ik samen met mijn echtgenote voor haar eerste gloednieuwe auto gingen ophalen om 10.00u. Bij aankomst bleek dat onze verkoper zich ziek had gemeld waardoor we werden geholpen door een andere verkoper die niet op de hoogte was dat de auto voor mijn echtgenote bestemd was. Het op naam zetten van de auto kon alleen op mijn naam daar anders de korting geen doorgang kon plaatsvinden en de garage een probleem had als zij intern een audit kregen. Onze eigen verkoper wist dat de auto bestemt was voor mijn echtgenote maar daar had deze verkoper geen oren naar waardoor hij dus op mijn naam geregistreerd werd, wat achteraf dus onwaar bleek te zijn en hij gewoon op mijn echtgenote bij de RDW aangemeld had kunnen worden. Mijn echtgenote was al zeer ontdaan over dit voorval dus maar richting de spiksplinternieuwe auto gegaan.
Bij inspectie zag ik dat er een deuk in het rechter achter portier zat, we hebben het hier nog steeds over spiksplinternieuwe auto. De verkoper steeds nerveuser wordende omdat hij nog meer auto’s moest afleveren die dag en hij in tijdnood dreigde te komen belde gelijk een herstelbedrijf om de deuk er uit te halen als hij klaar was met zijn uitleg. Mijn echtgenote was er eigenlijk al helemaal klaar mee zeker toen we in de auto ook nog een metalen hamer vonden.
Na dit alles dus teleurgesteld zonder nieuwe auto richting huis gegaan wachtend op een telefoontje als de auto weer terug was bij de garage nadat de deuk eruit was gehaald. Die middag werden we gebeld en wij weer naar de garage. En ja hoor de deuk was wel minder maar was nog steeds zichtbaar.
De verkoper gelijk weer weg met de auto en wij wachten tot hij weer terug kwam. Ik moet zeggen als je het weet zie je dat er een nog een oneffenheid inzit. Na evaluatie later met onze eigen verkoper en de verkoper die de wagen aan ons afleverde willen zij de auto wel overschrijven op naam van mijn echtgenote, maar dan wordt mijn vrouw 2e eigenaar en die deuk zijn ze bereid er een geheel nieuwe deur in te zetten wat wij beiden niet zien zitten. Het kwam erop neer dat niet moesten zeuren. Wat ons hierbij opviel was vooral de arrogante houding van onze eigen verkoper bij dit gesprek. Wees op je hoede als je een nieuwe auto koopt bij Stokman Hoorn dat je eerst gaat kijken alvorens je de papierwinkel invult het kan zijn dat je een schadeauto afgeleverd krijgt tot meerdere keren toe. Dus zeer teleurgesteld, niet gekregen wat belooft is en daar betaal je dan zoveel geld voor. Het is jammer dat je niet lager dan een 1 kan geven.


Ben uit Julianadorp

27-01-2018
10

Ervaring: Geweldig, uitstekende service


Ja, ik beveel dit aan