Beoordelingen Wensink Emmen Mercedes-Benz

8,6
16689 beoordelingen
  • Service 8,8
  • Deskundigheid 8,9
  • Prijs/kwaliteit 8,1
15851 t/m 15860 van 16689 beoordelingen

Mark uit Dronten

10-06-2015
6,7
Ja, ik beveel dit aan

Andre uit Hardenberg

10-06-2015
7,0

Ervaring: Verkoop zou mij nog informeren v.w.b. een andere auto. Geg etc. zijn inmiddels ter plaatse opgenomen. In afwachting van uw reactie,

Met vriendelijke groeten,

Andre Leideman


Ja, ik beveel dit aan

Anoniem

10-06-2015
7,7

Ervaring: Onderhoud uit laten uitvoeren en uitstekend geholpen.


Ja, ik beveel dit aan

John uit Doetinchem

10-06-2015
6,7

Ervaring: Gemengd gevoel: wel tevreden met hoe ik ben behandeld, afwikkeling gevraagde onderhoud/reparatie. Constatering van een lekkende stuurkolom is door dealer waar auto is gekocht weerlegd als 'zweten' en niet noodzakelijk. Daarnaast jammer dat er prijsverschil is in het bijvullen van airco tussen dealers onderling (en binnen redelijke afstand van elkaar). Klantvriendelijkheid is verder dik in orde. ik geef dan op basis daarvan het voordeel van de twijfel bij de aanbeveling maar er is, zoals gezegd, twijfel.


Ja, ik beveel dit aan

Erica uit Olterterp

10-06-2015
6,0
Ja, ik beveel dit aan

joyce uit nijmegen

10-06-2015
9,0
Ja, ik beveel dit aan

Erwin uit Swifterbant

10-06-2015
6,7

Ervaring: Netjes zoals bij de aanschaf van mijn nieuwe auto een paar maandjes geleden nu een trekhaak laten monteren,netjes gemonteerd en uitstekende service verleend.


Ja, ik beveel dit aan

Hans uit Creil

10-06-2015
7,7
Ja, ik beveel dit aan

Nicoline uit Nijmegen

10-06-2015
7,0

Ervaring: Tips. Klanten ook kunnen opzoeken via Naam postcode en huisnummer en niet alleen via kenteken. Dit kan bij ieder ander bedrijf. Als je even niet je kenteken weet dan heb je ene probleem.
Wellicht wanneer er mailing uitgaat over banden wisselen aangeven hoe lang je van te voren moet rekenen om dat te kunnen inplannen. Een keer informatie geven wat nu echt het voordeel is om zomer en winterbanen te gebruiken. Graag echte informatie geen verkoop verhaal.

Wanneer er een afspraak wordt gemaakt door centraal planningsbureau per mail bevestigen bij de klant dan kan het niet mis gaan m.b.t. de datum . Ging twee keer mis.
Of ik jullie en of een ander bedrijf aanbeveel wil ik ook een neutraal antwoord op kunnen geven en dat is niet mogelijk. Ik wil niet gedwongen worden. Ik had er een neutraal antwoord op willen geven. Ik moet de vraag invullen om verder te kunnen gaan, daarom negatief ingevuld. Terwijl ik niet negatief ben over Wensink


Jan Geert uit Assen

10-06-2015
8,7

Ervaring: Zeer tevreden over over mijn garage nl mijn Ford garage. In het bijzonder over het auto wassen na bv een onderhoudsbeurt of een reparatie. Hulde.


Ja, ik beveel dit aan